Wednesday 7 March 2012

favorite DramA KorEAN

haahhaaaaa....korea korea korea...boleh dikatakan minat gak la dgn drama ataupom citer korea tapi nie nak bgitau selama aku tgok citer korea crite nie la yg paling aku suka iaitu TAKE CARE OF US,CAPTION yg disiarkan di siaran astro beyond 393 yg tajuknye YES,CAPTION seingat akulahhh....drama ini dilakonkan oleh Koo Hye Sun as Han Da Jin, Ji Jin Hee as Kim Yoon Sung, Lee Chun Hee as Kang Dong Soo, Yoo Sun as Choi Ji Won, dan Lee Sung Min as Hong Mi Joo..aku memang minat giler la firts tontonnye tapi bila dah nak berakhir dramanya xtaulah nape hati aku xboleh trima pengakhiranya.bagi aku,aku xsuka pgakhiran camtu...hati aku memang marah, benci, ,MEMYAMPAH, dan semualah ada...tapi aku still lagi suka dan jdikan ia favorite drama korea aku....hahahahaa...maybe criter dia berkisahkan pasal my first  and second ambition....hahhhaa....lau citer lain skali aku kata benci aku dah xkan tgok dah tp citer nie memang buat aku tidak berpendirian...hahahaaaa....first cita2 dulu nak jadi PILOT tp oleh kerna xbrapa nak pandai dlm fizik korbankanlah impianku ini...second ambition plok nak jadi pramugara lpas tu tgok result Bi memang bodoh bi kuburkan lagi impianku...hahahahaaa....tu la bila aku tgok citer nie rasa cam aku jeee yg sdg berada kat situ......marah tp minat, benci tapi suka, menyampah tp terhibur,...hahahahaah....ok la nie ada beberapa pic dri criternyeee...harap anda pom menontonnye.....ehehehehehhehe








take care of us,caption @ yes caption




watak bagi aku yg paling bagus

2 comments:

  1. wow .. alah tp xdpt tgk lh bnda ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nape xdpt tgok putera??? jangan lupa follow blog saya...heheeh

      Delete